פדיון שבויים: 120,000 דולר גוייסו לשחרור הישראלי ממדינה זרה

בנצי לייזרוביץ 6 Comment on פדיון שבויים: 120,000 דולר גוייסו לשחרור הישראלי ממדינה זרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהמשך להירתמות ארגון זק"א למבצע "פדיון שבויים" של היהודי הישראלי בן חסין, העצור במדינה איסלאמית כשסכנת מוות מרחפת על ראשו, הצליח ארגון זק"א לגייס בתוך פחות מ-24 שעות סכום של 120,000 דולר, הסכום הנדרש לתשלום הכופר לשחרורו.
מבצע הגיוס התחיל אמש (ג') בשעות הערב המאוחרות. יהודה משי זהב יו"ר זק"א יצא בפנייה נרגשת במטרה לגייס סכום כסף של מאה ועשרים אלף דולר כדמי כופר, למדינה בה עצור בן חסין ובכך יזכה לשחרור מהכלא ולחזור לישראל בריא ושלם.
"קבלנו פנייה נרגשת מאביו של העצור וממשרד החוץ להיכנס לתמונה ולסייע בגיוס הסכום הנדרש לשחרורו. הבנו מיד שהזמן לא לטובתנו, כי המשפט אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב, ואם לא ישולם הכופר כפי שסוכם במו"מ עם השלטונות, יש סיכוי גדול שיוחלט להטיל עליו עונש מוות. בסיוע אנשים עם לב חם, מהארץ ומהעולם, הצלחנו לעמוד ביעד ולגייס את הסכום הנדרש. בימים הקרובים הכסף יועבר למדינה האיסלאמית, בתקווה ובתפילה שהם יעמדו בהסכם והוא ישוחרר לחופשי".
יצויין כי הפרשה החלה עם פנייה של השר החדש, איוב קרא, שנרתם לעזרת הצעיר הישראלי.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    למה הוא עצור תפרטו יותר האם זה חטיפה או שהוא עבר על החוק?

  2. 4

    מה זה משנה רוצים להדגיש פה שיתגסו כדי לעשות פידיון שבויים ואם לא כתבו מה הוא עשה כניראה ש אנחנו לא צריכים לדעת

  3. 3

    הוא נעצר לאחר שנהג מונית שהסיע אותו תוך כדי שהוא נלחם בדעאש הבין שהוא יהודי ורצה להסגיר אותו לדעאש והוא הרג את הנהג מונית והם רוצים או 120000 או מאסר עולם או גז"ד מוות.

  4. 1

    אין על עם ישראל וכל
    הכבוד לזקא ??